وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

دی ماه 1402

1402/10/30 10:08
نویسنده : مامان سپید
151 بازدید
اشتراک گذاری

امسال روز مادر همگی خونه مامانی بودیم و موفق شدم حسابی برای روز مادر همرو سوپرایز کنم تهیه کیک سفارشی در این روز خیلی سخت بود ولی خوشبختانه موفق شدم و همه چی عالی شد😍

اینم بهترین هدیه های دنیا، نقاشی امیر عزیزم برای روز مادر (امسال به مامانی گفته بودی نمیشه که نقاشی تنها به مامانم هدیه بدم خرجی هامو جمع کردم ولی فقط پنجاه هزار تومن شده مامانی هم باهات همکاری کرده بود و یک پاکت پر پول کنار نقاشیت گذاشته بود) امیر تو فراتر از پسرمی، تو عشقم، قلبم، داداش کوچولوم، دوستم و همه وجود منی

اینم کاردستی آقا اهورا عزیز برای روز مادر، من خوشبخت ترینم که شما رو دارم😍

ناهار دسته جمعی و یک تفریح عالی

بدون دایی جون❤️ که نمیشه

در تمام شرایط میخوای درس بخونی آقای مهندس کوچولو

اهورا غرق در فیلم سینمایی(شکار این صحنه توسط شادی جون)

در هفته مراسم باشگاه رفتن با بابا سعید رو دارین و نوبتی تشریف میبرین با بابا باشگاه

کارنامه گل پسرم، شاگرد اول عزیزم

البته آموزش زبان هم پیوسته ادامه داره و نمره صد هم تو آزمون گرفتی

از انفاق های این ماه اینکه کلی خرید زمستانی کردی و کاپشن و کلاه جدید گرفتی عینک هم عوض کردیم و خداروشکر شماره چشمت بهتر هم شده این بلوز هم مامانی برات جایزه خریده که خیلی دوستش داری

آموزش با کره جغرافیا در مدرسه

پسندها (1)

نظرات (0)