وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

دهم مرداد

1401/5/10 13:01
نویسنده : مامان سپید
36 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزانم،دلبندانم همیشه بدانید یک نفر هست که دنیایش را، همه هستی و رویایش را به شکوفایی احساس شما پیوند زده، دلم میخواهد تک تک لحظه ها را باشما و در کنار شما خوشبخت زندگی کنم سعی میکنم هر روز مادری مهربان تر باشم

این روز یک تلخ ترین روز زندگی مامان سپید بود نمیدونین چقدر حالم بده این عکس ها ماله وقتیه که در خواب ناز بودین و من همیشه در کنار شما و مراقب شما بودم، خیلی دوستتون دارم و بدونین بزرگترین آرزوم بودن در کنار شماهاست، امیدوارم بزرگ شدنتون آقا شدنتون رو ببینم

قرارمون این بود اینجا از خوبی ها و زیبایی ها بنویسیم از این به بعد سعی میکنم فقط ثبت کننده خاطرات شیرین باشم براتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)