وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

تشکر ویژه

1395/3/12 10:46
نویسنده : مامان سپید
110 بازدید
اشتراک گذاری

پله های عشق

پایم را آرام  بالای پله بعدی میگذارم ،به ناگاه گرمای دستانی را روی دستهای خودم حس می کنم و چهره ام را به سوی او بر می گردانم ...

با لحن روح نواز وطنین اندازش ، مرا صدا می زند ... 

 بالای پله ها همسر  را میبینم پایین پله ها پدر ومادرم

این پله ها، پله های عشق و محبت هستن که  فاصله مرا با عزیزانم حداقل کرده اند

به لطف باباییمحبت دو ساله که خونه پر از عشق و آرامش ما طبقه بالای خونه مامانیمحبت هست

فرزندم در آرامش کامل است نه سرما، نه گرما او را آزار نخواهد داد چون به راحتی از پله های عشق بالا و پایین میره و در آغوش من و مادر عزیزم محبت و فرهنگ رو یاد میگیره.

مامان عزیزممحبت یک فرهنگی فرهیخته  و کارشناس رواشناسی کودک هست خیلی قشنگ کار نگهداری از شما رو انجام میده و تربیت شما نمونه شده و قابل مقایسه با هیچ بچه ای نیستی بسیار خوش رو، مودب و خوش خنده هستی اهل گریه، اخم و غریبی کردن نیستی از جمعیت زیاد و نا آشنا نمیترسی چون وقتی در وجودم پرورشت دادم آرامش درونی خودم را به تو منتقل کردم ، بعد از به دنیا آمدنت هم با حمایت مادر و همسر عزیزم این آرامش حفظ شد  من با آرامش کامل سرکار میرم چون میدونم در آغوشی امن مانند آغوش خودم سپردمت، از کارم بسیار راضی هستم، موفق شدم پست کاری بگیرم و خدا رو شکر در مقام مدیریتم بسیار موفق هستم،  الان شما یک کودک نمونه هستی و همه عاشق شما هستند گل سر سبد همه مجالس هستی هم خانواده خودم هم خانواده بابایی، از طرف من نوه اولِی و از طرف بابایی نوه اول پسری  هستی لیاقت این بزرگی و آقایی هم داری چون از پدر و پدربزرگ هایت به ارث برده ای، به قول عمو میثم عشق و رفیق عمویی، قابل توصیف نیست که عمه ها، دخترهای گلشون و بیشتر اونا شوهر عمه ها چی کار واست میکنن، هر روز زحمت میکشن و احوالتو میپرسن، زود زود به دیدار هم میریم تا این عشق و آرامش و دوستی تجدید بشه.

زندگی قشنگم را دوست دارم و بابت تمام محبت های خانواده خودم و خانواده همسرم سپاسگزارم.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان گیسو
13 خرداد 95 8:42
انشالله که همیشه در کنار هم خوش وخرم باشین دوست خوبم
مامان عسل
13 خرداد 95 11:14
وای عزیزم خوش به حالت چه سعادتی چه زندگی قشنگی امیدوارم همیشه خوش باشی