وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

آخرین پست سال 95

1395/12/26 14:44
نویسنده : مامان سپید
154 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز کاری من هست خدا رو شکر همه کارها طبق برنامه پیش رفت و حسابها رو همگی بستم و هیچ مشکلی نداشتیم از طرف شرکت کلی ازم تقدیر کردن و ی پک خیلی قشنگ شکلات و با ی کارتن آبمیوه که از تهران فرستاده بودن بهمون هدیه دادن واقعا غافلگیر شدم اینقد زیاده فکر کنم تا شش ماه آینده شکلات بخوریم تموم نشه دیگه واسه عید نیازی نیست شکلات بخریم، مطمنم شکلاتامون از همه قشنگ تر و خوشمزه تر هم هست امروز رفتیم واسه عمو میثم لباس و کفش بگیریم (آخه عمو فقط سلیقه منو قبول داره)خجالت

این عکس هم موقع خرید عینک عمو میثم ازت گرفت

تو چند روز باقیمانده هم بقیه کارای تمیزی خونه رو انجام بدم و آماده بشیم واسه سال جدید

تو این سالی که گذشت کلی اتفاق افتاد که بیشترش اتفاق های قشنگ بود امیدوارم سال جدید هم مملو از اتفاق های قشنگ و عاشقانه برامون باشه امیدوارم همگی صحیح و سالم در اوج خوشبختی کنار هم باشیم البته از اتفاق های قشنگ سال آینده که از الان میتونم بهت مژده بدم رفتن به خونه خودمونه که احتمالا تو خرداد خونه کشی داریم و من بی صبرانه منتظر رسیدن اون روز هستم ناگفته نمونه خانه دار شدمون رو مدیون پدر جون و مامانی هستیم که به خاطر ما و راحتی زندگیمون این گذشت رو انجام دادن خدا نگهدارشون باشه، خونه جدیدمون رو خیلی دوست دارم و کلی واسش نقشه دارم فاصلمون با مامانی از یازده پله به شش پله کاهش پیدا کرد کلا خیلی برنامه دارم که امیدوارم بتونیم با همدیگه و سه تایی همرو عملی کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)