وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

در آستانه پاییز

1398/7/11 15:00
نویسنده : مامان سپید
149 بازدید
اشتراک گذاری

دغدغه ما برای ماه مهر انتخاب ی مرکز آموزشی مناسب بود چون طی پیشنهاد دوستم که روانپزشک هست پیشنهاد شروع آموزش شما رو با کلی دلیل منطقی داد و البته کلی مکان آموزشی هم معرفی کرد چند روز کامل من و بابا سعید و مامانی و خود شما فقط گشتیم و به همه جاهایی که پیشنهاد داده بودن رفتیم و کلی تحقیق کردیم تا بالاخره بعد از کلی تحقیق ی مهد عالی پیدا کردیم که البته هم مرکز استعداد یابی بود، هم مکان مناسب و بزرگ و مربی های تحصیلکرده و کلی آموزش داشت اعم از کلاس زبان، کلاس قرآن، کلاس یوگا، سفال گری و کلی آموزش دیگه...

خودت هم خیلی از مکانش و برخورد مربی هاش خوشت آمد و ثبت نام کردیم و آماده میشم برای آغاز مهر ماه.

دغدغه دیگر من برای ورود به فصل پاییز لباس پاییزی هست چون هوای پاییز خیلی زود آدم رو مریض میکنه و دقیقا نمیدونی کی سرده و کی گرم

من که خودم همیشه اوایل پاییز این مشکل رو دارم صبح ها که میرم شرکت کاملا سرده وقتی برمیگرده کاملا گرم

بگذریم طی دو روز جستجو واسه لباس مناسب، موفق شدیم و کلی لباس تهیه کریدم که همشونو خیلی خیلی دوست دارم

بلوز سبزت چراغ دار بود که خودت انتخاب کردی و خیلی دوستش داری وقتی بپوشی حتما عکسشو برات میذارم عشقم.
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)