وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

عکس ها تا پنج ماهگی اهورا

1399/4/31 10:14
نویسنده : مامان سپید
37 بازدید
اشتراک گذاری

تیر 99

خبر بد اینکه متاسفانه با رعایت بسیار شدید ما ولی بابا مبتلا به کرونا شد و خیلی خیلی نگرانمون کرد و البته حالش هم ی مقدار بد شد دیگه بابا خانه خودمون بود و مامان و بچه ها خانه مامانی و من در رفت و آمد بین دو خونه نگهداری از بابا با رعایت کلی پروتکل بهداشتی که خدای نکرده نکنه منم ناقل بشم و مامانی و بچه ها مریض بشن البته من و مامانی هم آزمایش دادیم و خداروشکر منفی بود ولی دیگه من بالا میرفتم و ظرف ها رو میشستم و مراقب بابا سعید بودم و وقتی پایین میامدم کلی مراسم تعویض لباس و ضدعفونی کردن داشتم خدا روشکر که این دوران سخت به پایان رسید و حال بابا خوب شد

خبر خوب اینکه با پیشنهاد کاری یکی از همکارای قدیم تصمیم گرفتم برم سرکار البته چون اهورا هنوز چهار و ماه نیم داره و فقط از شیر من تغذیه میکنه ی کم کار رو سخت می کرد دیگه مثل همیشه با همکاری کامل مامانی من موفق شدم برم سرکار

اینم یک روز کاری که بابا هم با من اومد شرکت

بفرمایید شام به صرف اهورا خان

از مهمونی برگشتیم و من داشتم رانندگی می کردم هر دو اصرار دارین جلو بشینین و اصلا راضی به عقب نشستن ندارین نتیجه میشه اذیت شدن مامانی و درد گرفتن دست هاش و اینجوری خوابیدن خودتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)