وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

اسفند 1401

1401/12/29 11:42
نویسنده : مامان سپید
96 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند ماه طبق معمول همیشه مشغول تمیزی و نظافت بودیم و سخت ترین کار دنیا تمیزی اتاق شماست، بیشتر اسباب بازی ها رو من برداشتم که کار نظافت خودم راحت تر باشه، امروز تصمیم گرفتم وسایلی که شکسته رو دور بریزم و مقداری از اسباب بازی هایی که سالمه و دیگه استفاده نداریم رو ببخشم برای این کار بابا همکاری کرد و شما دو تا رو برد بیرون، چون مطمئن بودم شما همرو میخوایین نه میبخشین نه دور میندازین.

 من و مامانی کلی کار کردیم تا همرو بسته بندی کردیم

اینجا یک ذره مرتب شدن

واقعا این حجم جرثقیل لازمه؟ تازه کلی دیگه هم باری و جرثقیل دارین که عکس اونا رو ننداختم

امسال هم طبق معمول هر سال کلی لباس خوشگل برای عید خریدین که من فقط عکس کفش هاتون دارم چون دقیقا یک روز برای این کفش ها گشتیم و هر کدوم یک سلیقه دارین امیر می گفت باید مارک باشه، آبی باشه، بنددار هم نباشه چسبی باشه و البته آقا اهورا هم میگفت باید چسبی باشه و گرمز(قرمز) باشه و بالاخره نتیجه این شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)