وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

اولین خاطرات

1393/9/20 11:39
نویسنده : مامان سپید
213 بازدید
اشتراک گذاری

سه ماه اول بارداری 

ماه اول بارداری خیلی راحت بود اما همین که بزرگتر میشی کم کم تغییرات تو بدنم احساس میکنم بعضی وقتا خیلی اذیت میشم اما فقط با یاد اینکه تا چند وقت دیگه تو رو در آغوش میکشم همرو تحمل میکنم فرزند قشنگم هر روز کلی مقاله و تحقیق و کتاب میخونم تا اطلاعات بیشتری از نظر علمی داشته باشم و لحظه به لحظه بزرگ شدنتو بفهمم وقتی دست و پاهای قشنگت شروع به رشد کردن میکنه رو درک کنم هنوز خیلی کوچولو هستی جنسیتتو نمیدونم سلامتیت از همه واسم مهمتره بعضی از روزا خیلی خیلی اذیت میشم بیشترین اذیت حالت تهوع خیلی شدیدیه که دارم چند هفته پیش، نی نی قشنگم خیلی حالم بد شد در حدی که دکتر واسم نامه بیمارستان نوشت دیگه توان خوردن هیچی نداشتم حال بدی داشتم ولی الحمدلله بهتر شدم و بیمارستان بستری نشدم راستی واقعا باید از زحمات مامانی تشکر کنیم الان نزدیک به دوماه هست سه تاییمون اونجا هستیم من نمیتونم غذا درست کنم من و بابا سعیدمحبت و شما اونجا زندگی میکنیم هرروز ی عالمه غذاهای خوشمزه، خوراکی های خوشمزه و میوه برامون میارن تا بخوریم و شما زود زود قوی و بزرگ شی یادت باشه خیلی واسمون زحمت کشیدن خدا نگهدارشون باشه. نی نی عزیزم بی صبرانه منتظر تکان خوردنت هستم هنوز تکان نخوردی، فرزند قشنگم تو اینترنت خوندم مادرایی که حالت تهوع و ویار شدیدی دارن بچه های باهوش تری دارن خوشحالم که تو باهوشی میدونم تو درسخون و باادب و باهوش هستی عاشقتم عزیزمبوس نمیتونی تصور کنی چقد دوستت دارم و بهت افتخار میکنم تمام وجودم رو حاضرم فدات کنم هرروز کلی با هم دعا میخونیم نمازمیخونیم تا تو سالم و تندرست به دنیا بیای.

حالا دیگه زمانش رسیده بریم سونوگرافی و آزمایش غربال گری انجام بدیم وقتی رفتم سونوگرافی تو جواب نوشته بود:

حاملگی با یک جنین زنده متحرک با ضربان قلب منظم دیده شد.

خبر از سلامتی تو بود ومن خوشحال شدم فردا هم میرم آزمایش غربال گری.

وقتی تو مانیتور سونوگرافی دیدمت آروم باهات صحبت میکردم بهت گفتم سلام نی نی، مامان قربونت بره عزیز دلم، کاش بتونی تصور کنی چقد دوستت دارم، واسه در آغوش کشیدنت دارم لحظه شماری میکنم عاشقتم عزیزمبوس

پسندها (3)

نظرات (0)