وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

هدیه ها

1393/10/4 9:06
نویسنده : مامان سپید
149 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سوغاتی شاهزاده کوچولو 

دایی سهیلمحبت واسه شهادت امام رضا رفت مشهد خوش به سعادتش من و بابا سعید هم خیلی دوست داشتیم بریم اما به دلیل حضور شما نمیشد.

وقتی دایی جونمحبت برگشت واقعا غافلگیر شدیم کلی سوغاتی داشتیمخندونک از همه مهمتر واسه شاهزاده کوچولوبوس ی جفت کفش و ی جوراب خیلی قشنگ از اونجا تبرک کرده بود و آورده بود این اولین بار بود کسی واسه شما هدیه میخرید دست داییمحبت خوش سلیقه درد نکنه که واقعا خوشحالمون کرد و کلی ذوق کردیم.

 

من و بابا سعید هم سوغاتی گرفتیم واسه من ی شال و ی تونیک مجلسی زیبا با ی شلوار، واسه بابا سعید هم ژاکت خیلی قشنگ، علاوه بر اینها زعفران  و زرشک و نبات هم سوغاتی گرفتیمخندونک.

 شاهزاده کوچولوبوس قربونت برم وقتی جنسیتت مشخص شه با مامانیمحبت میریم واسه خرید سیسمونی، از همین حالا که تصور میکنم ذوق زده میشمآرام زودتر جنسیستتو نشون بده مثل مامی و بابا هم مامانی رو اذیت نکننه،مامانممحبت واسه خرید جهزیه من خیلی سختی کشید اول قرار بود مرداد 92 جشن عروسی برگزار بشه که یک مرتبه و بدون برنامه به اردیبهشت 92 موکول شد مامان هم به سرعت و طی یک عملیات بسیار سخت، خرید جهزیه رو انجام داد و خیلی سختی کشید صبح و بعداز ظهر ما تو خیابان بودیم و در حال خریدخسته، واقعا ازش ممنونم خیلی زحمت کشید و ی جهزیه کامل و خیلی قشنگ در کمترین زمان ممکن برام مهیا کردآرام.

به خاطر اون سختی، تصیمیم گرفت خرید سیسمونی رو بعد از تعیین جنسیت انجام بده تا مثل جهزیه من نشه چون ممکنه شاهزاده کوچولوبوس مثل مامان باباش نظرش عوض شه و زودتر بیادخندونک و مامانی رو اذیت کنهچشمک .

قربونش برم که همه چشم انتظارش هستن.

پسندها (6)

نظرات (3)

فرناز خاله آرسن جون
4 دی 93 14:20
عزیزم ایشالله به سلامتی نی نی کوچولوتو به دنیا بیاری خاله جونی آرسن تو جشنواره شرکت کرده رای بدین خوشحال میشم
مامان سپید
پاسخ
سلام به آرسن کوچولو و خاله مهربونش به وبلاگتون اومدم خیلی قشنگ و با سلیقه هستین واقعا عالی بود.
مامی
8 دی 93 15:04
مبارکه ، مبارکه دست دائی جون درد نکنه که به فکر همه بوده
مامان
27 دی 93 20:55
سلام ،ممنونم از اینکه سر زدین . ایشالله نی نی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد