وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

ماه مبارک رمضان

1395/3/20 8:5
نویسنده : مامان سپید
86 بازدید
اشتراک گذاری

ماه مبارک رمضان حس و حال خاصی داره این ماه خیلی برای من مبارک و عزیزه

سال 93 که تصیمیم گرفتیم بچه دار بشیم تحت هیچ شرایطی من حاضر نبودم تو این ماه مبارک باردار باشم و نتونم روزه بگیرم تصمیم گرفتم بچه دار شدن رو ی کم دیگه عقب بندازم که  روزه هامو بگیرم و از نظر عرفانی هم آماده باشم، در طی تمام سالهای زندگیم فقط پارسال به دلیل زایمان موفق به روزه داری نشدم که سعی کردم باقی اعمال رو انجام بدم

وقتی باردار بودم طی دوران بارداری چندین بار موفق به ختم قرآن شدم به صراحت میتونم بگم کل دعاهایی که وجود داشت خوندم که حتی ی بار با اعتراض بابایی مواجه شدم که میگفت کلا مشغول دعا و نمازی

ثمره اون دعاها رو هم دیدم  پسر شیطون و شیرین زبونم وقتی صدای قرآن و اذان میشنوه آروم و بی صدا گوش میده، مامانی تو این روزها همزمان با تلویزیون ختم قرآن گرفته حدودا ی جز قرآن 45 دقیقه طول میکشه میگفت طی این 45 دقیقه پسری فقط جلو تلویزیون میشینه و قرآن گوش میده بعضی وقتا هم سعی میکنه بخونه اینجوری اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ

موقع افطار داشتی بازی میکردی که من تلویزیون رو روشن کردم از اول دعای ربنا بعد قرآن و اذان و حتی نماز خوندن تو مسجد پسری بی تکان فقط گوش داد معصومیت خاصی تو چشماته من اصلا باور نمیکردم پسری که داشت بازی میکرد اینطور نیم ساعت هیچ کاری به کار ما نداشت و فقط دعاها رو گوش کرد مطمنم در آینده ی مرد با ایمان و صالحی میشی با تمام وجود بهت افتخار میکنم و شکرگذار خدا هستم.  از زمانیکه نماز بخونم پسری هم نماز میخونه میاد کنار جانماز من میشینه و  از اول نماز من تا آخرش فقط سجده میره دیگه دو تا مهر گذاشتم  که منم بتونم سجده برم.

لطف زیادی از جانب پروردگار تو زندگیم اتفاق افتاده که همیشه بابت این نعمت ها شکرگذار هستم

خانواده خوب که همیشه پشت و پناهم بودن و بهشون افتخار میکنم

همسر خوبم که اینقد قشنگ همدیگرو درک میکنیم و هیچ مشکلی تو زندگی مشترکمون وجود نداره

به دنیا آمدن فرزندم که خداوند توانایی 40 هفته بارداری رو بهم داد و فرزندم صحیح و سالم و به موقع دنیا اومد

محل کارم که بدون هیچ پارتی بازی استخدام شدم و پست کاری گرفتم و  در مقام مدیریتم موفق هستم

و هزار نعمت دیگه که دارم، خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)