وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

ی کم سختی

1393/9/20 11:56
نویسنده : مامان سپید
198 بازدید
اشتراک گذاری

سرماخوردگی و مریضی

سلام عزیزدلم خاطرات بودنتو برات مینویسم تا بدونی لحظه لحظه ی بودنت بیشتر از یه دنیا برام مهمه

ی مدت نتونستم واست بنویسم آخه مریض بودمگریه یکی از همکارا که اسم مستعارش رو نچسفکوشیطان گذاشتیم سرما خورد و من کلی پیشگیری کردمترسو ولی ویروس بدی بود 3 تا از همکارا  ازش گرفتن و سرما خوردن بعد نوبت من شد متاسفانه بسیار بد سرما خوردمگریه سعی کردم خودم درمان کنم و دکتر نرم ولی نشد خیلی حالم بد شدغمگین اول رفتم پزشک متخصصم، بهم دارو داد ولی خوب نشدم شب تا صبح من و مامانی بیدار بودیم نمیدونی چی کشیدم خیلی حالم بد شده بود اصلا نتونستم بخوابم و خیلی خیلی نگران شما نی نی نازم بودم با هر سرفه که میزدم کل دلم درد میگرفت و نگرانی هام برای سلامتی شما بیشتر میشدگریه موقع اذان بود که مامانی رفت نماز بخونه و منم آروم پلکام سنگین شد و خوابم برد این دومین خواب قشنگ زندگیم بود خواب شما نی نی نازمو دیدم صدات هنوز واضح تو گوشمه، گفتم ناراحتی عزیزم؟ شما هم مریضی؟ گفتی نه، نگران من نباش حالم خوبه خوبه، همون موقع از خواب بیدار شدم مات و مبهوت بودم مامانی داشت نماز میخوند کلا ده یا پانزده دقیقه بود که خوابم برده بود اما قادر نیستم بگم چه احساسی اون لحظه داشتم با اون احساس مریضی شدید خوشحال بودم واقعا خوشحال بودم آرامکه شما سالمی و ازمریضی من ناراحت نیستی و بهت فشار نمیاد صبح مجبور شدم بازم دکتر برم گریهاما دکتر متخصصم دیگه رفته بود تهران و من برای بار دوم دکتر رضایی رفتم این بار دو تا آمپول قشنگ هم زدم اول نگران بودم که واسه شما ضرر نداشته باشهنه ولی دکتر اطمینان داد و آمپولا رو زدم دو روز سرکار نرفتم و طبق معمول تشریف بردیم خونه مامانیبوس، اونجا واسمون رختخواب انداخته بودن غذاهای مقوی و خوشمزه، آبمیوه و کلی پذیرایی شدیمچشمک کم کم حالم بهتر شد البته الان که دارم واست مینویسم فقط ی کم سینه درد و سرفه دارم که امیدوارم اونم زود زود خوب شه، وقتی رفتم دکتر متخصص زنان جواب سونوگرافی حاضر بود ولی آزمایش نه، 24 آذر جواب آزمایش حاضر میشه دکتر سلامتیتو تایید کرد مریض بودم ولی خیلی خیلی خوشحال شدم که تو سالمی و رشد کردی و هیچ مشکلی نداری وقتی دکتر معاینه کرد گفت بچه رشد خوبی داشته و یک کیلو اضافه وزن داری و این خیلی خوبه، منم طبق معمول کلی خوشحالی کردمخندونک. هفته آینده جواب آزمایش هم حاضر میشه احتمالا هفته بعدش برم واسه چکاب و خبر خیلی خیلی خوب اینه که میتونم صدای ضربان قلبتو بشنوممحبت بهش فکر میکنم تمام بدنم یخ میکنه، عاشقتم عزیزمبوس.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مهدیه
21 دی 93 18:06
سلام عزیزم.خیلی مراقب خودتو نی نی گلت باش.موفق باشی