وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

دور از خونه

1393/10/3 14:53
نویسنده : مامان سپید
161 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده کوچولو در محل کار مامان

نی نی قشنگمبوس ی بچه خیلی خوب و فهمیده هست و اصلا مامان رو اذیت نمیکنه و در انجام کارا به مامان کمک میکنه شاهزاده کوچولوبوستو محل کار مامان هم طرفدارای زیادی داره اولین طرفدار اون خاله زهره محبتکه خانم دکترمون هم هست خندونکاین مدت خیلی اذیتش کردیم و اون همیشه با محبت راهنماییمون میکردآرام  ازش ممنونم و امیدوارم بتونیم زحمتاشو جبران کنیمچشمک خاله جون ی پسر خوشگل و شیطون به اسم بردیا بوسداره که من خیلی دوستش دارم و هر وقت میاد پیشمون کلی باهاش بازی میکنمآرام خیلی شیرین زبان و عزیزه من که عاشقشم خاله زهره و بردیای عزیز محبتدوستتون داریم خاله دوم شما خاله شیما محبتهست که اونم خیلی مهربونه و هر روز احوالتو میپرسه و باهات حرف میزنه،  برامون خوراکی های خوشمزه میخرهآرام موقع ناهار همیشه با کلی اصرار از غذاهای خوشمزش به ما میده آرامو من و نی نی بینهایت دوستش داریم خاله سوم شما خاله مریممحبتهست که میزش کنارمیز مامانه اونم خیلی مهربونه و واست خوشحالی میکنه نی نی قشنگمبوس درسته که من خواهر ندارم غمگیناما واقعا همکارای خوبی دارمآرام که خیلی باهاشون راحتم و دوستشون دارم خدا نگهدارشون باشه.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامی
6 دی 93 12:06
ای وای اختیار داری خانومی این حرف ها چیه ..... انشالله به سلامتی به دنیا بیاد و یه بچه شیطون و پر جنب و جوش مثل بردیا جونم باشه