وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

مکان جدید

1394/1/28 22:39
نویسنده : مامان سپید
201 بازدید
اشتراک گذاری

خونه کشی

خبر خوب اینکه ی خونه قشنگ دیگه پیدا کردیم و قرارداد بستیم آرامبه این خونه خیلی نزدیکه ولی خونه کشی واقعا سخته من خیلی سنگین شدم و شکمم بزرگ شده خیلی زود خسته میشم اما مجبوریم دیگهگریه

کارمیکنم ولی با احتیاط کامل، سعی میکنم شما اذیت نشی ولی خیلی سختهخسته بابا سعید هم کمک میکنه ولی سرعت عمل قبلا رو نداریم درحال جمع کردن وسیله ها بودیم که من ناراحت شدم و دکتر استراحت مطلق بهم دادخستهمامانیمحبت خیلی کمک کرد دستش درد نکنه تمام زحمت ما گردن اون افتاد و کل وسیله ها رو جمع کرد تازه همزمان از منم نگهداری میکرد و آشپزی میکرد خیلی خسته شد دست و کمرش خیلی درد گرفت خیلی نگران شما بود خدا نگهدارش باشه موقع جابه جا کردن وسیله ها هم دایی سهیلمحبت و عمو میثممحبت کمک کردن، واسه چیدن وسیله ها هم بازم مامانمحبت به دادمون رسید و کمکون کرد. دست همگی درد نکنه زحمت کشیدن و کابوس بزرگ خونه کشی تموم شد.خسته

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان
29 فروردین 94 13:25
سلام عزیزم ، خونه جدید مبارکه خیلی مراقب خودت و گل پسر باش . ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر میزنید
فاطمه
4 خرداد 94 17:10
مبارکش باشه. ایشالله به سلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنی