وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

حس ناب مادرانه

1398/7/13 11:17
نویسنده : مامان سپید
393 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق

                                 زیباترین احساس

                                              بزرگترین نعمت

                                                     باشکوه ترین لحظات دانستی

                                                          خدایا هدیه ای که من دادی را سالم و سلامت نگهش دار

پسر قشنگم

هم نفس لحظه به لحظه من هستی، وجود تو خون تازه ای در رگ های سرنوشتم جاری کرده، پسر کوچکم تا لحظه دیدار روزهای زیادی باقی نمانده، نمیدانم احساس واقعی ام چیست؟

برای من جدایی برای تو وصال

برای من جدا شدن ماهی کوچکی که تا به حال فقط با حرکاتش با من حرف میزد

و برای تو وصال به دنیایی که وعده داده شده

باردار بودن یعنی عاشقانه دوست بداری فرزندی را که ندیدی

فرزندانم قلب من قرار نیست بین شما دو نفر تقسیم شود، قلب من به اندازه عشق ورزیدن به هر دوی شما بزرگ خواهد شد از تو ممنونم که با آمدنت حس ناب مادر بودنم را جلوه ای تازه بخشیدی.

هر روز خدا را شاکرم و دعا گوی سلامتت هستم سالم و سلامت به دنیایی بیا که عاشقانه و بی صبرانه همگی منتظر دیدارت هستیم.

 

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)