وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

نصیحت های مادرانه

1395/2/23 8:32
نویسنده : مامان سپید
135 بازدید
اشتراک گذاری

                                        در آستانه یک سالگی

میلادت نزدیکه تولدت مبارک پسرم

                                                            بهترين روزماست،روز من و دلبرم

شاكرم بخاطرت من از خدا

                                                           از او خواهم نگردي هرگز از ما جدا

والدينت هر دو باهم و هماهنگ

                                                              با نواي دل و ترنم وشباهنگ

من ترانه می سرایم از برایت

                                                            او ترانه مینوازد از برایت

بينش ديده ي دل برايت ارتقا

                                                             تاوسعت ديدت رسد به ارتفاع

در آموزش هنر و زبان پيشقدم

                                                             تا در دنياي روز نماني از عدم

با گذشت كودكي  و خوش نگار

                                                         نداشتي خواسته ي دوراز انتظار

دادي توبه ما  درسهاي زندگي

                                                          نگرش به زندگي با ديد بچگي

دوستت دارم و جان برايت نثار

                                                            سازگار باش هميشه با كردگار

پسر گلمبوس چند روزی تا تولدت بیشتر نمانده یکسال گذشت یکسال است در تمام مراحل زندگی کنارمان هستی در کنار شادیها و در کنار غمها، حضورت بسیار زیباست و این یکسال با تمام عمرم تفاوت داشت به وجودت افتخار میکنم و از اینکه در کنارمان هستی خوشحالم ، از اینکه توانستم حس زیبای مادری را با تو ای زیباترین موجود دنیا تجربه کنم از یکتای معبود سپاسگزارم پسرم خدا نگهدارت باشه

در آستانه یکسالگی فرزندم عکسی از یکسالگی خودم واست میزارم تا هر  وقت بزرگ شدی بدونی گذر عمر خیلی سریع است و یک روز تو هم عکس تولد یکسالگیت رو به بچت نشون میدی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

fatemh
23 اردیبهشت 95 10:12
توجه توجه اگه می خوای عکس کودکتو توی قاب بگیری یا اسمشو درست کنی تو قسمت نظرات بهم بگو ممنون نمونه هاشم یکی براتون گذاشتم
مامان
28 اردیبهشت 95 8:59
سپید جووووونم چه شعر زیبایی واسه عشقممممممم گفتی ماشالله هنرمند
بهار مامان شایلین
30 اردیبهشت 95 10:12
ممنونم دووستم به خاطر تبریکی که گفتی...آخه میدووونی عزیزم پسرتوون جدی و بدون رو درواسی خیلی ناناسه...من که خیلی دوسش دارم... ایشالله دامادم بشه!