وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

هدیه ای از راه دور

1395/7/4 13:58
نویسنده : مامان سپید
116 بازدید
اشتراک گذاری

امسال قرار بود تو تابستان خاله بیتا بیاد ایران، ولی متاسفانه برنامه جور نشد و نیامد و ما کلی ناراحت شدیم دقیقا سه ساله که دخترخاله عزیزم رو ندیدم و حسابی دلتنگشم.

خاله بیتا حسابی گل پسر رو دوست داره و از اولین روز تولدش عکسشو تو بیمارستان واسش فرستادیم تا حالا و خاله جون همیشه کلی قربون صدقت میره، خاله بیتا زحمت کشیده بود از اونجا واسه گل پسرم ی کاپشن شلوار خیلی قشنگ سوغاتی گرفته بود که چون نتونست بیاد از طریق یکی از دوستاش واسمون فرستاد ایران و از تهران هم خاله الهام واسمون پستش کرد که پسری بتونه ازش استفاده کنه، دقیقا اندازه گل پسر بود و باهاش عکس انداخت و واسه خاله جون فرستادیم.

وقتی هدیه رو باز کردم اشک تو چشمام حلقه زد و واقعا از صمیم قلبم دلتنگ شدم بیتای عزیز خواهر قشنگم میدونم اینجا رو نمیبینی امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و بتونم زحمتاتو جبران کنم، بهت افتخار میکنم و از صمیم قلبم دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)