وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

تشکر از همه عزیزان

1396/6/25 8:14
نویسنده : مامان سپید
105 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی هست که شدیدا درگیر هستم و وقت گرفتن عکس از لباسهای جدید و هدیه هاتو نداشتم و چون واقعا خیلی زیاد بود دیگه نمیتونم عکس همرو واست بزارم بیشتر از بیست تا هدیه از طرف مامان عزیزم دریافت کردی بابات هر کار خوب یا حرف جدید ی جایزه میگیری البته به این صورت که صبح ها خودتون میرین و شما انتخاب میکنی و ی جایزه میگیری ماشین پلیس، ماشین آتیش نشانی،جیب صحرایی، خانه سازی، پازل های و ... ناگفته نمونه دایی جون هم چند تا پازل چوبی خیلی قشنگ واست خریده که خیلی دوستشون داری و یاد گرفتی خودت همرو بچینی

الناز و شادی عزیز هم که همیشه با هدیه هاشون غافلگیرت میکنن از هواپیما گرفته تا ماشین و ....

من و بابا هم که کلی وسیله جدید واست گرفتیم که فقط عکس این دو تا رو دارم و واست میزارم.

این ماهی رو خودم واست خریدم که فوق العاده دوستش داری

این ماشین پراید هم نماد ماشین من هست که بابا واست خریده واقعا بانمکهآرام

البته از این جنس ماشین بیشتر بیست تا خریدی هر بار که بیرون بریم شما یکی میخری تا حالا پاترول، بنز، پراید،تیبا و... تقریبا میتونم بگم کل ماشین ها یک مدلشو داری البته چون خود بابا سعید هم عاشق ماشین بازی هست اونم در خرید تشویقت میکنه و اسباب بازی هات خیلی زیاد شده و مرتب کردنشون واقعا سخته.

سعی میکنم دیگه از این به بعد عکس هدیه هات رو با مطالب همون ماه بزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)