وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات عاشقانه گل پسرام

هیچ حمایتی بالاتر از حمایت پدر نیست هیچ عشقی بالاتر از عشق مادر نیست

1396/12/22 10:11
نویسنده : مامان سپید
526 بازدید
اشتراک گذاری

شب تولدم پدر جون با یک پاکت آمد و گفت این هدیه تولدته من اول فکر کردم هدیه نقدی هست ولی وقتی پاکت رو باز کردم حواله ثبت نام ماشین بود که قرار بود هفته اول اسفند تحویل بشه واقعا انتظارشو نداشتم کلی خوشحال شدم پدرم خدا رو شکر که هستی خدا رو شکر که از نظر مالی غنی هستی خدا رو شکر که پشت و پناهمی

گفت اول واسه بردارت گرفتم بعد مادرت دیگه نوبت تو بود گفتم پدرم تو اول واسه من ماشین از کارخانه کشیدی من دیگه انتظاری نداشتم من ازدواج کردم گفت هیچی نگو لیاقت تو بیشتر از این هاست و هیچ نگفتم چون واژه ای برای ابراز احساستم وجود نداره

بی صبرانه منتظر آمدن اسفند بودم که متاسفانه ایران خودرو بدقولی کرد و طبق تاریخ مشخص شده ماشین رو تحویل نداد که پدرم زحمت افتاد و ی سفر تهران رفت برای پیگیری....

و بالاخره انتظار به پایان رسید و در روز 20 اسفند ماه پژو 405slx  رو ایران خودرو به ما تحویل داد شادی من قابل توصیف نیست

پسرم سوار ماشین شد و میگه ماشین سپید ماشین سپید آخ جون GLX وقتی هم هول میشی به GLX میگی LG البته فقط ی بار بود و خودت کلی خندیدی

اینم ماشین ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)